Kızlar tövbe yarabbi ama 4.ay da hiç zorluk felan çekmedik bu 5.ay bizi bitirdi her şeye ağlıyor kendi uykuya dalarken içi çıkana kadar ağlıyor emerken kimsenin yanında konuşmasını istemiyor veya ses olmasını istemiyor mesela ben emziriyorum eşim balkona çıkıyor adam yürüyor ondan bile rahatsız oluyor bu bizim küçük civciv sürekli bir huzursuzluk hiçbir şeyden memnun olmuyor oyuncak atma huyumuz başladı kucakta durmuyor dönüyor emeklemek istiyor yapamıyor bağıra bağıra ağlıyor dönünce tekrar geri dönemediği için ağlıyor yanı kısaca her şeye ağlar oldu biter mi bu günler öğle uykularımız azaldı 🤷🏼♀️🤣 huni takmaya az kaldı eşimle önerilerinize açığım doğrusu.🙏🏻🥺🤣