Allah’ım bune sıcak yarabbelalemiinnn 🥵
Resmen buhalarlaşıp yok olucam Ankara sıcağında, eşim bile balkonda yatmaya başladı yani hayır sıcak tamam da balkonda yatmak da neyin nesi ben içerde pişerken 😒
Neyse kızlar başlıktan anlaşıldığı üzere vantilatör önerisi istiyorum sizce pervaneli olan mı yoksa kule tipi olanmı Birde yatmadan önce odaya açsak baya serinletir mi hangisinin performansı iyidir ?