Aysegul_goktug snowflake dök boşalt sistemler çok iyi oluyor bence ondan al hatta onların küçük olanlari var ben ondan kullanıyorum çokta iyi hem küçük olduğu için fazla yerde kaplamıyor
Leylak5566 snowflake Arnica tesla kullanıyorum çok memnunum aşırı para vermeye hiç gerek yok bu fiyata bu ürün mukemmel ötesi
Gfgfd snowflake ayarı var cnm en sessizi gırgır gibi orta derecede açıyorum yeterli oluyor ve kafayı şişirmiyor zevk aliyorum
Kuzeybabyy snowflake bende tereddüt ederek almıştım ama gerçekten çok iyi çıktı ☺️ Sadece biraz ağır oda olsun sürüyoruz zaten 😅
snowflake Kuzeybabyy Ah o sürüme olayında zaten süpürge benden neler çekiyor sanki 40 yıllık düşmanım yazık yuvarlana yuvarlana süpürüyor😂😂listeme hemen ekliyorum
Aysegul_goktug snowflake benimki ses yapıyor ama çok fazla değil bildiğim kadarıyla sesiz olanıda var onlarda çok iyi oluyor
hnfgunes snowflake ben dyson v8 kullanıyorum mükemmel Philips süpürgem de var ama ona ihtiyaç duymuyorum hantal geliyor bana dysondan sonra
Kereminannesiii snowflake arnica tesla premuım çok memnunum üç senedir kullanıyorum. Aynı performans. Anneme kayınvalideme çevremdeki herkese aldırdım 😅