Benim kız erkenciydi 2 aylıkken döndü şimdi hiç durmuyor emekleme hareketleri yapıyor destekli yavaş yavaş oturtuyorum.Anakucağı var müzikli ona biniyor biraz sonra oyun halısında vakit geçiriyor ve genelde kucakta 😊 çıngırağı var onu veriyorum eline sonra yumoş ayısı var onu seviyor oynuyor.kitap okuyorum yatarken resimleri göstererek ayna karşısında konuşuyorum bu kimmiş diye 🙂 abisi var 2 yaşında onunla biraz vakit geçiriyor bakıyor gülüyor 😊 abisini parka götürürken onu da alıyoruz temiz hava alıyor 2 saat kadar parkta kalıyoruz etrafı keşfediyor sosyalleşmesi için iyi oluyor 😌