Nisanurayten Dogum yapalı 2 ay oldu kanamam neredeyse 1 ay sürdü sonra sarı şekilde akıntı gelmeye başladı ve hala kesilmedi doğumum da çok zor oldu iyice tiksindim doktordan ve muaneden sizdede oldu mu sarı akıntı yoksa enfeksiyon mudur acaba ?
ArasSeda Nisanurayten muhtemelen enfeksiyondur idrar yaparken yanma oluyor mu yada tuvalrtinizi yaptıktan sonra yapmadı hissiyatı? Doğumdan sonra bir süre normal ama sürekli devam ederse bi jinekoloğa gitmeniz gerekir
Elfsev Ben doğum yapalı da 2 buçuk ay oldu kahverengi akıntıydi benimki doktora gittim fitil verdi geçti doktorunuza gitmezseniz de mesajla falan sorun isterseniz
Nisanurayten ArasSeda yok hayır yanma olmuyor normal akıntı gibi geliyor sanırım doktora gitmem gerekecek teşekkür ederim