mihrosum Dun gece de 11 de basladı ağlamaları simdi yıne basladı. Her sey guzel uyutuyorum sabaha kadar aglıyor. Oda ısısı normal karnı tok ama saga dönüp aglıyor 10 dk arayla. Sabaha kadar dun uyumadık en son 5te feryat figan agladı. Acaba neden olabilir
Defne_Sare mihrosum benim kızımda 19 aylık geçen hafta aynı durumu bizde yaşadık saatlerce susturamadık gaz problemi varmış 2 gün sonra yapınca rahatlamıştı duş aldırmıştım ayaklarına masaj yapmıştım bide hamağı vardı komşumun onda sallayınca sakinleşmişti
Miniminiprens mihrosum dişlerin isimlerini bilmem ama sağ alttan geliyor damak çok kabarık ve bizde de kendi kendini uyutmuyor. Emziksiz uyumaz ama şuan onu diş kaşıyıcı gibi kullanıyor ve dalamıyor uykuya. Biliyorm yanlış ama kaliteli bari bi gece uyusun diye dün ağrı kesici verdim öyle rahat uydu ki. Artık diş sıkıntısı bitse de rahatlasa diyorm
mihrosum Mrsde05 kopek bızı hayattan soguttu kuzum neydekı cıktı bitti 2 ay bıse yemedı valla oneydı ole ya
mihrosum Defne_Sare aslında son 4 azı dısı kaldı. Kopek dıslerı tamamlandı azılar hemen cıkmaz diye dusunuyorum. Buda gazdan olabilir valla karnı gurul guruldu
Mrsde05 mihrosum bizde şuan öyleyiz valla sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum ama az yiyor Yine birde ağlama krizlerimiz başladı o daha kötü hiçbir şekilde sakinleşmiyor
mihrosum Mrsde05 ah canım ah aglama krızşerımız 1 aydır var. Sanki Baska cocuk geldi. Tamam normalde de sakın bir cocuk degıldı ama sımdı bambaşka bıse oldu. Durmak sizin aglıyor dıyebılırım