Merhaba kızım 6 aylık bu aralar emzik biberon emmek yerine ağzına sürtüp dolaştırıyor sürekli salya akıyor. bugün de el hep kulakta . Bu belirtiler olunca çıkması ne kadar sürüyor acaba uzun sürer mi 🙂🙂
Ama hiç damakta kızarıklık diş yeri hiçbirşey yok.