Ryhangkce Arkadaşlar bebeğim 10 buçuk aylık ek gıdaya geçtiğimiz beri doğru düzgün hiç bişey yemiyor balık vermek istiyorum somon balığını dondurulmuş olarak aldım ama aklıma takıldı bebeğine dondurulmuş somon balığı yediren var mı
Eob Ryhangkce Somon balığı taze veya dönük farketmez, önerilmiyor. Norveç somonu sağlıklı ama ülkemizde sadece çiftlik somonu var, yemleri uygun bulunmuyor. Mümkünse sezonunda, çiftlik olmayan ve yüzey balığı tercih etmek gerekiyor.
Muhasebeciana Ryhangkce daha dun aldim corbasini yaptim ilk kez verdim marmara denizinde taze balik malesef zararli suan icin oyuzden norveç somonu dondurulmus aldik guvendigimiz yerden hamileligimde deniz müsilaji yoktu ama kendimizde alip yerdik guzeldi oyuzden verdim doktorumuzda mecburen dondurulmus alip verin demisti
Ryhangkce Bende bugün marketten türk somon balığı almıştım internetten araştırdım dondurulmuş önerilmiyor diye okudum o yüzden bilgili annelere sormak istedim
Beyzza Devamlı yemeyeceği için sorun olacağını düşünmüyorum ama balıkçılardan normal balık tercih edin daha iyi
NaimeYilmaz Ryhangkce Buzluktan çıkardığım gibi fırına atıyorum. Biraz yağ sürüyorum sadece. Burada mesleği bu işler olab biri dolapta eritip yedirebilirsiniz de demişti. Ama ben 2 senedir böyle kullanıyorum bir zararını görmedim. Malum her yerden balık alınmaz, 3 aylık alıp atıyorum hep buzluğa
Ryhangkce Muhasebeciana Ben Norveç bulamadığım için a101 den türk somon balığı aldım ilk defa vercem bebeğime 10 buçuk aylık biraz tedirgin oldum
Muhasebeciana Ryhangkce ne zaman paketlenmis acaba o somon bende Turk baliklarinin hepsi icin tedirginim baska marketlerede bir bakin isterseniz belki norvec bulabilirsin canim
Cascas19 Ryhangkce Aman diyim. Benim cehaletim yüzünden oğlum zehirlenmişti. Aldığın anda pişirmen gerekiyor onu. Ben eşek gibi buzluğa attım sonra çıkarıp yaptım. Onlar yurt dışından zaten dondurulmuş olarak geliyor. O yüzden tekrar kesinlikle dondurulmaması gerekiyor aldıktan sonra.
SeverusSnape Ryhangkce ben somon alıyorum Reşat Balık’tan. İnstagram hesapları da var ve kargo da yapıyorlar sanırım. Bir bakın isterseniz. Çok lezzetli tüm ürünleri. Balık sevmediğim halde ben bile yiyorum.😊