Merhaba kızlar 23. Günüm annelikte ve her gün başka bir şeyle karsılasıyorum
iki gecedir saat 22 gibi kızım uykudan uyanıylr ve en az 3 saat huysuz ağlak bş şekilde mama emmeye calısıyor bazen tutmuyor biberınu sinirleniyor ayağımda sallayınca bi uykuya dalıyor ama yerine koyunca geri uyanıp ağlıyor mama istiyor emmek istiyor
bugün burda gördüm monovit d3 danla gaz yapıyormus ondan olablirmi acaba gündüzde uykusunda huysuz cunku her uykusunda öle gerçi hep ıkınır kızarır tekrar dalar uykuya
metsil damla kullanıyorum ama faydası yok gibi
bebelac gold mama kullanıyorum bir de kakişini flnda yaptı uyandığnda ama anlamadm