Sseda ben 5 aylıktan itibaren elektrikli salıncak kullandım şu an 2 yaşında ve daha bir kaç ay önce bıraktık kullanmayı. Bebeğim kolikti o dönem titreşim özelliği bana çok yardımcı oldu ve işim olduğu zamanda puseti salıncaktan olduğum odaya koyuyor işimi yapıyordum aynı zmanda elektrikli olduğu için sallamama gerek kalmıyordu onda uyuyordu ve yatma pozisyonuda vardı çok fonksiyonlu bir üründü faydasını gördüm.