Geçenlerde aynı şeyi bizde yaptık sürekli asgari ode harca öde harca ne uzuyo ne kısalıyor en son sinirlendik altın bozup ödedim hepsini. Kırmadım ama kenarda duruyor ne olur ne olmaz diye. Başka türlü tamamı kapanmiyo ve sinir bozuyo bı yerden sonra