Merhaba Anneler;
düşmeyen ateş postlarını çok okuyorum bu aralar enfeksiyon salgını çok arttı biz de 5 gün bu hastalığı geçirdik günlerce 38 in üzerinde ateşimiz vardı iştahsız hiç bir şey yemiyordu dişe bağladım ishal de olunca çocuk doktoruna gittik gaita tahlili verdik hem enfeksiyon hem kan çıktı antibiyotik tedavisine başladık çok şükür atlattık 3 gün olacak çok zor bir süreçti eğer düşmeyen ateş iştahsızlık varsa beklemeyin enfeksiyon olabilir ve tedavi gerekebilir aman dikkat edelim şimdiden sağlıklı günler diliyorum