Sedaaaacemre NEHIR21_BULUT18 ekonomik durumunuz müsade ediyosa mustela yüz nemlendirici losyonu öneririrm pahalı ama değer bzmki öyle geçti ama kuruluk yani isilik degildi
NEHIR21_BULUT18 Sedaaaacemre nette bakıyorum zaten evt pahalı ama bakalım duruma göre düşünüyorum almayı teşekkür ederim bilginiz için
Dorika NEHIR21_BULUT18 yok ya sütten falan değil boşuna kesme süt ürünlerini bana da aynı şey söylemişlerdi
ozgelin Ben açıcaktım konu denk geldi benim kızımda çok fena durumda bi azalıyor bi geçiyor artık omuz bölgesi çok korkunç oldu sabah akşm duş aldıryırm geçmiyor klma sürekli açık içim sızlıyor artık
NEHIR21_BULUT18 ozgelin hangi şampuan acaba bizde değiştirdik ilk unibaby kullanıordum o kuruttu cildini ondan değiştirmiştim birde krem olarak ne verdi acaba
ozgelin NEHIR21_BULUT18 konazol diye bi şampuan medikal bişey ama kullanmadım onun henüz lakin losyonu kullndım şimdi sabaha bayaa bayaa geçmiş ovadril losyon