EgemenBebek1 Merhaba anneler bizim 3 ay kontrolümüz var çocuk polikliniği çıkmıyo ne diye alabilirim acaba
EgemenBebek1 2prensannesi06 onu yaptırdım boy kilo ölçümünü hastanedeki doktor demişti 3 aylık 6 aylık ve 9 aylık kontrollerine getireceksin demişti doktor