Yamanikomm Merhaba simdi e bebekte gordum.sma 0-6 ay gece mamasi.cikarmis acaba farki ney bilen varmi
Oykuaygun Yamanikomm arkadaşımın 2 yaşında ikizleri var o söylerdi gece mamaları daha tok tutuyor diye ordan biliyorum bende 😊