miniginannesi20 Merhaba bayanlar 1 ay 21 günlük oğlum var. Sezeryan dogum yaptim. Ama kanamam tekrar basladi ve dikişim sızlamaya başladı. Neden acaba
ilkgozagrimm miniginannesi20 zorladınmı kendini canım hafif sızlama normal kanama da 2 aya kadar normal
Cicekimftm miniginannesi20 ben 3 çocuğumdada 40 dan sonra hemen oldum. Bu kişiye göre değişen bir durum. Ey iyi yanı şişkinlik olmayacak sizin için. Takip edin döngünüzü
miniginannesi20 Cicekimftm dogumdan sonr kim gorse dogurmamis gibisin diyordu belkide bu sayede gobegim gider ne dersiniz 🤭🤭
Cicekimftm miniginannesi20 aynen korsede giyerseniz fayda eder. Öyle söyleyenlerin ağzına cakacaksin tokadı 😁