EsraSenam Kızlar kızımın adı Sena 2. Bebeğime hamileyim Bi kızım daha olacak Sena ismine yakın uyumlu güzel isim önerileriniz var mı? 🥰
ikibalannesi2 pilavustutavuk Ayy bilemedim ki valla ama annem hep bir kızım olsaydı onun adınıda Aysima koyardım derdi 😃 ben isim uyumu konusuna pek takılmam kızımın adı İnci eğer koymak isterse 😍😅🙈
pilavustutavuk ikibalannesi2 Adıyla yaşasın kuzum. Benim oğlumla kızımında isimlerinde uyum yoktur 🌝😃