İyi akşamlar hanımlar. Biz bugün bir düğüne gittik düğün dönüşü arabamız kaza yaptı eşim ben ve 2 yaşındaki oğlum içindeydik çok şükür bize bişey olmadı oğlum çok korktu burnu hafif kanadı onun dışında bişey olmadi Arabada hasar var sadaka vereceğim onun dışında ne yapmam ne okumam gerek her bindigimde mutlaka Ayetel Kürsi okuyorum bugün unuttum okumadim