Alpereninannesiiii Kızlar hepinize merhaba 4 günlük bebeğim iki gündür günde bir kez kaka yapıyor çok kafama takıldı var mı yeni anneler
xrtalafx Alpereninannesiiii canım günde 5 6 kez minimum 4 defa cişlı bez alıyorsanız karnı doyuyodur benım kızım o zamanlarda günde 1 defa kaka yapardı genel durumu iyiyse korkmayın çok terettüt ederseniz doktora danışın sağlıcakla büyütün inşallah 🌸
Su1 Alpereninannesiiii canım bana doktor normal dedi 5 çişli bez bir yada iki kere kaka yaparsa besleniyor dedi hayırlı olsun🌸
AsyaninAnnesiiii Alpereninannesiiii çiş durumu ve bebeğinizin genel durumu nasıl. Kızım Şuan 2 buçuk yaşında o zman nasıl yapıyordu unuttum. Endişe ediyorsanız çocuk doktorunuza sorun. 🌼
Alpereninannesiiii Hepinize çok teşekkür ederim 😇❤️ evet çişli bez alıyorum çok şükür içimi rahatlattınız. Yarın da kontrolümüz var mutlaka soracağım 🌸