Valla canım senin dısardaysa yine iyisin. Benimki evde yerde gokte heryerde bu sekılde. 19 aylık sureklı aglıyor hep mızmız. Dısarıda hemen yere oturur tas toprak yaprak onlarla oynar. Evde olmayacak seylerı ister olmaz diyince kendini yerlere atıyor kafasını duvarlara vuruluyor. Vallahi ne desem bılemedım