Oğlum 2 yaşında henüz gece korkarak uyanmaları olduğundan odasını ayırmıyorum. Haliyle yanımda beşikte yatıyor ve korumalıklarımız o kadar kotu çıktı ki ipleri koptu, içi dağıldı, üstü çocuğun yüzüne doğru düşüyor vs vs. Örgü korumaliklar iş görür mü? Korumalık olmadan yatırıyorum bu sefer de patır kütür besige çarpıyor dönerken ve uyanıyor. Öneri lütfen 🌺