Kızlar merhaba, biraz içimi dökmek için yazıyorum belki benimle aynı şeyi yaşayan vardır diye🤷♀️Bebeğim 6 aylık bazen içten içe kızıyorum ona mesela uykusu var ama uyumuyor ağlıyor çok sinir yapıyorum kendı kendıme sonrada uyudugunda içim içimi yiyor beni hissetmişmidir diye nerdeyse oturup ağlıcam ki ağladıgım da oldu , belki saçma gelıcek ama durum bu🤷♀️Varmı benım gıbı olan ya 😢😢