Merhaba hanımlar 3 ay bi haftalık kızım var. Bir haftadır aglama krizleri devam ediyor. Bugün doruğa ulaştı resmen sesi bogazı yırtılırcasına çıktı. Bu kadar ağlamaya kesin bi sıkıntı var dedim calpol verdin sonda uydu 20 dk kdar. Kalktı yine huysuz banyo yaptırdım. Yine kriz geldi ama uyudu. Uykusu geldiği için ağladı bu sefer. Ama diğer ağlamalar ne içindi? Karnı tok gaz yok çıkarıyor damla veriyorum büyümesine rağmen. Cıldırıcam az kaldı bir haftadır canıma okudu resmen. Doktora yazdım haftada üç kere den fazla oluyor ise göreyim dedi. Bugünkü ağlayış en kötüsüydü. Ne yapacagımı şaşırdım? Siz üç aylık bebek annneleri neler yapıyorsunuz? Nasıl susturuyorsunuz?