Mom9870 Nette epey bilgi var açıkçası ben de bir ara araştırmıştım. Aklımda kalan hazır olması gerektiği. Tuna için hazır olmadığını ben net bir şekilde söyleyebilirim. Kaçış noktam yoksa yaşamın sınırlı olduğundan bahsedebilirim sanırım. Maneviyat ile ilişkilendirebilecek yollar ararım anlayabileceği şekilde. Ama çok küçük ya, bilemiyorum. Zaten bu yaşlar anne-baba kaybetme duygusunun zirvede olduğu dönemler. İnşallah karşılaşmam, iyi ki tv açmıyorum. :)) Bol şans, iyi bilen biri yazar umarım. 🙏