2.doğumum. 2 bucuk ay önce sezeryan oldum. Aktif olarak kızımı emziriyorum. Dün kanamam oldu. Bugun devam etti. 24 gün önce de lekelenme olmuştu. Doktorum ara ara lekelenme olur dedi ama bu seferkinde ped değiştiriyorum. Bu durum normal mi? İlk doğumumda 7. Ayda başlamıştı adetim. Bu seferki erken gibime geliyor. Benzer durumu yaşayanınız oldu mu?