TTNCC2302 7 aylık bebeğim var emziriyorum aşı sıramda geldi acaba emzirirken covid aşısı olan varmı kızlarr
Linafiliz TTNCC2302 benim bebegim 3 aylik emziriyorum sinovac asisi oldum bi yan etkisi felanda olmadi direk emzirmeye devam ettm
Begooo TTNCC2302 6.5 aylık bebeğim var doktorumuz mutlaka aşılardan birini olmamı önerdi, ben biontechi tercih ettim iki gün kolum ağrıdı sadece. Emzirmeye devqö ettim bir sorun yaşamadım
Sevimlina Bnde de aynı durum 3 aylık oğlum var aşı çıktı henüz olmadım 26 sında oglann aşısı var hemşiremize sorup öyle hareket etmeyi düşünüyorum
Linafiliz TTNCC2302 evet doktoruna danistim o sekilde oldum biotech bile olabilirsin ben oneriyorum asi olmanizi dedi ama ben onceden sinovac randevusu aldigim icin sinovac asisi oldum