Rukiyecavusooglu Kızlar 2gun sonra ilk uçak deneyimimi yaşayacağım bebeğim 7 aylık bebek arabasını alıyorlar mi uçağa bebişle nasıl olacak yolculuk tecrübelerinizi yazar mısınız
Yazaksami Rukiyecavusooglu bebek arabasını uçağa girerken poşetleyip alıyorlar inerken tekrar veriyorlar. Biz çok hareketli olduğumuz için biraz zor geçmişti camları filan yalamaya çalışıyordu 🤦♀️ 1 saniye durmadan indik 10 gün sonra tekrar gidicez bakalım neler olacak😑
Elif3334 Rukiyecavusooglu cnm istersen bagaja ver istersen uçak kapısına kadar götürebiliyorsum tekrar bırakıyorlar.inis kalkışta emzir yada emzik ver basınç etkiler
Olric11 Rukiyecavusooglu öncelikle bebekli olduğunuz için önceliğiniz var onu unutmayın. arabayı uçak girişine kadar götürüp orda görevliler poşete koyup alıyorlar. Uçak hareket etmeye başlayınca bebekler tedirginleşe biliyor dikkatini dağıtın. Kalkışa başlayınca emzik meme mama artık ne alıyorsa onu tutturun
Rukiyecavusooglu Yazaksami yaa teşekkür ederim bu aralar diş çıkarıyoruz bayağı huysuz mız miz ve ateşimiz var şansımıza tam denk geldi izne giderken inşaallah geçer iki güne 😕