Ayca2021 benim emzirme hıcasına sordum bu sorunun aynısını, uykuya destek sağlıyorsa hiç bir problem yokmuş.öyle aman aman sabahlara kadar ağzından çıkarmayıp emiyorsa,o zaman tartışılır dedi.benim kızım da sadece uykuya geçişlerde kullanıyor.gayet normal bi durum yani.evet uyanınca ağlıyor ama uyku kalitesinin düşmesindense emzik düşsün daha iyi :)