Dondu_123 Kızlar baslıkta oldugu gıbı bı soru sormak ıstıyorum bebegınıze kac aylıkken mamayı bıraktırdınız
Reyna Tuba devam sütü dediğiniz ne mamanın 3 numarası değil mi biz hipp combiotic 3 kullanıyoruz üstünde 1 yaşından itibaren yazıyo 2 yaşına kadar onu kullanıcaktım ama marketlerdeki çocuk sütlerinden mi bahsediyodunuz