Yusufunannesiiii İkiz bebeklerimiz için aldık. Doğduklarından beri odalarında yatıyorlar hiç kendi odamızda yatırmadık. Şu anda 3,5 aylıklar koruyucu bariyer de almıştık zaten yatağın ön kısmı açık olduğu için gayet memnunuz..yere çok yakın olanlardan tercih ettik bi düşme filan olmasın diye