acemilikeseri merhaba biz 8.5 aylık olduk ek gıda ile aramız iyi değil ben de her yeni besini 3 gün kuralı ile deneterek ilerliyorum sabah yumurta sarısı, peynir, zeytin, (tuzsuz) pekmez ve ceviz bazen pankek hazırlıyorum öğlen çorba sebzeli kıymalı (kuzu) ara da yoğurt ve meyve ,ama toplasanız hepsini en fazla 2 yemek kaşığını geçmez ,en azından tadıyor diye kendimi avutuyorum 🙂emekliyor, dönüyor , oturuyor , tutunarak kalkıyor , koltukta tutunup kalktığı zaman adım atıp ilerliyor ,baba ,mama ,aba gibi sesler çıkarıyor sabah 2 saatte sonrasında 2.5 saat sonra uyuyor gece saat başı uyanıyor hatta neredeyse 1 aydır böyle neden bilemiyorum☺️ Bizden bu kadar 💕