Beyzanurkaya18 Merhabalar hanımlar küçük bir sorum olacak 23 günlük bebeğim var ve vajinasının içi bembeyaz altını değiştirirken fark ettim elimle bile bakayım temizliyim dedim ama çığlık attı kendini kastı. Bu neyden kaynaklı olabilir 🤔 enfeksiyon olabilir mi ?
Gunesay Beyzanurkaya18 anneden geçen hormonlarla alakalı. Kaka vs gelirse silin yoksa zaten o beyazlıklar çıkmıyor. Zamanla geçiyor. Benim kızımda da vardı.
Mry_21 Beyzanurkaya18 o beyazlıklar anne karnındakı beyaz sıvı bırıkmesi nedeniyle oluyor bence benım kızımdada vardı banyo yaptırdıkca mendille sabun surmeden yavasca tezmıledım cıktı cok zorlamak ıyı değil o bolgeyı pişik kremı flan surunce hala oluyo orda bırıkıyo arada yıne cok zorlamadan temızlıyorum cıkıyor
Beyzanurkaya18 Gunesay ben de acaba enfeksiyon mu var diye düşündüm bi de huzursuzluğu var acaba ondan mı diye düşündüm 🤔
Arya01 Beyzanurkaya18 valla bi idrar tahlili verin benim kızımda da vardı önemsemedim sürekli ağlıyor diye doktora gittim enfeksiyon cikti 5 gün hastanede yattı 3 aylik bu arada
Gunesay Beyzanurkaya18 doktorum hormonlarla alakalı dedi. Banyo aldıkça yumuşadı o beyazlıklar ve zamanla yavaşça silerek çıktı. Eğer bu beyazlıklar en başında yoksa sonradan oluştuysa tabi ki idrar yolu enfeksiyonundan şüphelenebilirsiniz. Maalesef kız bebeklerinde çok oluyo 😕
Beyzanurkaya18 Mry_21 ben de ilk başta öyle düşünmüştüm ama ben bakmak isterken kendini çok kastı bağırarak ağladı
Armess Benim.kziimda da vardo ayni sekil banyodayken sabunlu suyla yikadim arada da bakiodum mendille yavas yavas temizledim cok az kalmis korkuorum fazla karisayim ama arada temizliorum sabun pisik kremi falan birikintisi bence