Ezgitpc Merhaba anneler 1 aylık konturolu nasıl geçti kilolarınız nedir biz 36 haftalık doğduk 2.600 5 gün küvezde kaldı çıkış kilomuz 2.500 dü 1 aylık konturolünde 3.800 dü normal mi doktorumuz pek ilgili değilde 🌸
elifhanimm Ezgitpc çok güzel hemde maşallah annesi, ne kadar iyi toparlamışsın. Allah sizi birbirinize bağışlasın😇
Gokcenur34 Ezgitpc yeni olduk bizde 3120 doğduk ödemi attı 2950 oldu 1 aylık kontrolde 5 kilo olduk❤️
Aybarss03 Ezgitpc biz 40 haftayı doldurduk ama 2460 Gr doğdu 😅 hastaneden çıkarken 2300 oldu. Çok zayıf olduğu için normal olmadı 3 gün ağrı çektim açılma olmadı sezeryan oldum 🙄 su an 20 günlüğüz 3250 olduk şükür sütüm yarıyo 😊😊
Ezgitpc Gokcenur34 maşallah canım bende sadece emziriyorum acaba yetmiyormu mamamı versem diye düşünüyorum 🙏🏼
Gokcenur34 Ezgitpc hayır bence verme ben sadece anne sütü veriyorum doyduğundan eminsen huzursuz değilse verme
Ezgitpc Gokcenur34 hem emziriyorum hem sağıp veriyorum bir sorunumuz yok doktorda zaten en fazla 1 kilo alır ilk ay senin 1.200 almış anne sütüyle gayet iyi dedi ama
Gokcenur34 Ezgitpc bin maşallah ne güzel devam et işte sen yine şanslısın ben sağamıyorum da biberon tutmuyor sürekli memede 7/24 vallaha bu sıcakta emzirmek çok zor gerçekten
Rabiazulal Yarın kontrolümüz var bir ayı bugün doldurduk aşısı nasıl geçti ağrısı huzursuzluğu çok oldumu sizin bide mama mi emzirme şeklinde mi besliyorsunuz
Ezgitpc Rabiazulal anne sütü alıyor canım sadece aşı yapılırken bi sorun olmadı ateşi de olması sadece biraz ara ara gün içinde mızmızlandı o kadar
Gokcenur34 Rabiazulal pek bir huzursuzluk olmadı çok az ateşi yükseldi 37.5 felan şurup verdim yarım saate düştü dahada çıkmadı