3 buçuk aylık bebeğim mama ile besleniyor son zamanlarda mamayı yememeye başladı daha doğrusu yemeye başladığı an bir kaç yudumdan sonra kendisini geri atıp ağlamaya başlıyor ve mamayı yiyemiyoe çaresizim lütfen bir akıl verebilirmisiniz bu durumu yaşayan varmı ?