Baharomer Kizlar geçen hafta dişim ağrıyordu 4 gün kadar antibiyotik ve agri kesici kullandım dişimi yaptırdım adetim 3 gün gecikti antibiyotik kullandığım için olabilir mi bilgisi olan var mi acaba antibiyotik adet gecikmesi yapar mi
Onurhannn Baharomer aynen bende soguk algınlığında antibiyotik kullandım 3 gün geçikti ödüm kokuyordu hamileyim diye neyseki bıraktığım gibi adet oldum inanır misin test bile yaptım o kadar ki korkuyordum 🙁
Ademinee Olabilir olabilir bende idrar yolu enfeksiyonu için içmiştim tam 12 gün gecikmişti çok korkmuştum o zaman hamile miyim acaba diye
Baharomer Onurhannn ya bende çok korkuyorum korunuyoruz zaten ama gecikince bayağı bir telaşlıyim şu an ben birakalı 3 gün oldu hala olmadım