Ayni sorun ile bende mücadele ediyorum! Sürekli sabah 5 de uyaniyor.. sansliysam pispisliyarak 6 - 6.30a kadar uyuyor ama genellikle 5 de uyaniyor. Delirmek üzereyim.. bu konuda arastirma yaptim, bulduklarimi paylasayim (not: bunlara dikkat etmeme ragmen yine o saatte uynaniyor) sabah 5 de melatonin denen uyku hormonu daha az salgilanmaya basliyor, biyolojik olarak.. gün icinde az uyuyan, fazla uyuyan.. gece uykusuna cok yorgun yatan bebekler o azalma nedeniyle uyanabiliyorlarmis. Ve gündüz yapilan uykular 1,5 max. 2 saat olmaliymis fazla olursada sabah uykusu kisa olurmus.. 🤷🏼♀️