sincaptanhallice Merhabalar. Yarın göz muayenesi yaptiracagiz fakat bilgi almak istiyorum. Sadece özel hastanede randevu bulabiliyoruz. Tam olarak nasıl bakılıyor? Cihazlarla mi bakiyorlar,neleri kontrol ediyorlar? Daha önce yaptıran annelerden bilgi alabilir miyim?
Keskeuyusamm Önce gözümüzü çenemizi koyduğumuz cihaz var ya onunla baktı doktor. Sonrasında Mercekle bakıyorlar gözün arkasına bir de bize damla damlatmışlardı göz bebekleri büyüsün diye.
sincaptanhallice Keskeuyusamm Aa çok sevindim demek ki detaylı bakılıyor. Bir arkadaşım ben devlete gittim, gözleriyle sizi takip ediyorsa sorun yok diyip hiçbir şeye bakılmadı dedi. Ben de tereddüt ettim böyle bir muayeneyse boşuna mı gidiyoruz diye. Çok sağolun.