Merhaba hanımlar
Sezaryen sonrası 3. Günümdeyim, kanamam yok denecek kadar az, büyük tuvalet yok, karnımın yarısı duruyo , göğüslerim taş gibi ama süt az geldiği için bebeğim ememiyor sağıyorum Damla damla , ayaklarım bacaklarım balon gibi kısacası pertim depresyona gircem ağlıyorum lütfen bu yazdıklarımdan deneyimleri olanlar beni bi bilgilendirebilirmi….. Napicam bennn normalmi bunlarrrrr.. buarada dikiş yerimde çok acıyor..