Merhaba herkese. 2 bucuk aylık bebeğim var emziriyorum. 2 defa başıma geldi bu. Sol göğsümde koltuk altına ve göğüs altına gelen yerler semsert oldu ve cok sıcaktı. Cok korktum mastit oluyorum diye. Daha sonra soğuk kompres uyguladım bol bol emzirdim geçti. Ama bugün uzun bir süre sol göğsümü emzirdim bebeğimde yutkunma yoktu sanki boş boş emiyor gibi. Sonrasında göğsümü cıkardım ve bir anda bildiğiniz su gibi süt gelmeye başladı ama baya bir durmadı ama gerçekten su gibiydi sonrasında sertlik gitti ama anlamayamadım. Yaşayan oldu bu durumu? Siz bu gibi durumlarla nasıl baş ettiniz ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻