[silindi] Kızlar antibiyotik kullanan ve diş çekimi yapan oldumu acaba uyuşturucu iğne vurulması süte geçiyormuş bu doğrumu
Serobaskan [silindi] antibiyotik kullanmadım ama diş çektirdim . Yaptıkları anestezi bölgesel uyuşturduğu için süte geçmiyor
3children1mom [silindi] 4 saat emzirme olmuyor iğneden sonra… Ama antibiyotik kullanırken emzirme olabilir zaten ona göre doktor yazıyor ilacı 😊
acemilikeseri [silindi] bildiğim kadarıyla ilk sağılan sütün atılması 2 saat emzirilmemesi gerekiyor bir yakınım diş hekimi
3children1mom [silindi] Doktor söyledi 🤷🏻♀️ Ama ben emzirmiştim bisey olmadı. Yaklaşık 1 saat kadar geçti. Istersen önceden sütünü sağabilirsin
Polikistikannee [silindi] Antibiyotigi bilmiyorum ama. Vurulan anestezi sıkıntı yapmaz dedi zaten oglum o kadar aglamisti ki mecburen çıkar çıkmaz emzirdim Allaha şükür sıkıntı olmadı
Polikistikannee [silindi] Bilmiyorum canim benim doktorum emzir dedi bana bende emzirdim 4 aylıktı benim oğlum ve 1 saat boyunca kesintisiz ağlamış ben muayenedeyken
Elmass1 [silindi] antibiyotik kullanımı yarında cektircem sürekli erteletiyorum cekrirmeyi korkuyorum. ağrı felaket mecbur çekilecek yariin😐
Pamircik [silindi] antibiyotik de kullandım diş de çektirdim. Çekimden sonra 5 saat emzirmedim, doktor sağıp atmana gerek yok direkt emzirebilirsin demişti ama ben sağdım döktüm sütü. Çekimden önce de süt sağmıştım aç kalmasın diye.
[silindi] Pamircik mantıklı aslında önceden sağmak bende öyle yapayım yoksa açlıktan ne uyur ne susar