Yüz üstü yatırıyorum doğduğu günden beri ( gaz için öyle yapın demişti doktor , kafasını da çevirebiliyordu o zamanlarda bile ) huzurlu ve derin uykuya dalgigi zamanlar yan yatırıyorum . Gündüzleri deneyerek başlayabilirsiniz . Baktınız uyanmak üzere sakinleştirip tekrar uykuya döndürün . Mesela biz poposuna pis pis yaparak sakinleştiriyoruz . İstemezse tekrar yüz üstü deneyin .