Sedaa50 4 aylık kasinmasi fazlaydi biz de kullaniyoruz Doktorumuz onerdi bizim kiz erkenciymis. 1 gun sonrasi cok farkliydi yine kasinma var ama huysuzluk cok cok azaldi. Insallah dis cikarken de rahatlatir bebegimi. Ben trendyoldan ikili paket aldim en son eczane fiyati yuksek.