Damalakkoo iki aylıkken üşütmüştü bir kere öksürmesinde morardığını nefes alamadığını görmüştüm daha o günden itibaren yanımdan ayıramaz oldum onun başını yastıkta yükseğe koyup totosuna sarılıp uyurdum üstüne dönersin beşiğe yatır diyip duruyodu eşim uykum hafiftir hemen kalkardım bana öyle öyle alıştı korkmadım yanımda yatırıyorum diye sonra sonra beşiğe yatırmaya başladım arada ağlardı yanıma alıyordum ben bir yaşından beri artık beşikte yatıyo zorlanmadıkta acaba öyle mi deneseniz dediğiniz korumalığı falan kullanmadım yani ben