cottoncandy ben armut uygulamasından bulmuştum o fotografçıyı. Sizde bakmadıysanız ordan fiyat alın. Daha önce çektigi örneklere bakarsınız. Zaten aşagı yukarı hepsi birbirine benziyor. Anı kalacak diye tonla para vermeye de gerek yok bence. Büyük oğlumda 1500 e çektirmiştik. 3 yıl önce. Albüm yoktu içinde. Geçen yıl kardeşine albümle beraber 850 tuttu. Her iki fotografçı nın da aynı neredeyse.