mavilimorcicek41 Alin6272 ben de burda durayım oğlum 9 aylık hiç adet olmadım korkuyorum nasıl olacak diye
DOLANDIRICI Alin6272 kizim 2 aylik 3 gundur adet oluyorum ve ic fikislerim yanio agri ilk gun vardi ama gecti yanio sadece bide alt tarafimda agri oluo
Rmysucu Alin6272 evet ilk adette sızlama oldu karın ağrısı oldu ve yoğun uzun süreli adet oldum ama sonradan düzene bindi. Bende bir sene sonra adet oldum doğumdan hala hissizlik var dikiş yerlerinde 😂
Ceku İlk zamanlar evet ama zamanla ağır şeyler yapmamak kaydıyla hareket ettikçe dikişler kaynadı ağrı da kalmadı. Doğum yapalı 17 ay oldu şu an o bölge sadece hissiz. Siz ne zaman doğum yaptınız?
Ebruk Ceku bu hissizlik hep dewam edecek galiba ben 5 ay oldu doğum yapalı geçer diyordum demekki geçmiyor 😁
Ceku mavilimorcicek41 normal bir durum ben 40 ım çıktı 52.gğnde adet görmeye başladım ama çevremde 1 yıl adet görmeyen arkadaşlarım da vardı herkes farklı dönemlerde görebiliyor normal durum yani 🤗
DOLANDIRICI Rmysucu bnmde suan yogin sekilde kanamamvar abba adetin kac gun surdu bide ne zaman duzene girer
Rmysucu DOLANDIRICI düzene girmedi henüz 6 ayı geçti kimimden 1yıl sürebiliyor bazen erken de düzene girebilir tabi ilk adetler yoğundu şuan normal
Dolunayyy Alin6272 2.5 aylık olduk sukur 🤲 mutfakta falan yukari dolaba uzandigimda dikiş yeri tam tezgaha dokunuyo sizliyo sanki bide dikisin etrafında sertlik oluyo sizde de oluyo mu
Alin6272 Dolunayyy yok ben yalnız olduğum için baya ağır iş yapmak zorunda kaldım 4. Günden beri ayakta kalmaya çalıyorum canım 😂 acıyorsa da vala o tempoda hissetmiyorum
Alin6272 DiDoCe azdı önce daha sonda kocaman pıhtılaş düşürmüştüm baya korkmuştum sonra bi az bi çok devam etti yavaş yavaş bitti
Alin6272 mavilimorcicek41 yok ben hamilelikten önce çok sancılı olurdum çocuk doğurunca azalır demişlerdi canım 😂😂😂 kandırıldım
Dolunayyy mavilimorcicek41 evde iş yapmaya korkar oldum memlekette de değiliz kimsemiz yok burda ne cocuga bakabilcek ne ev işine yardm edebilcek 😟 6ay 1sene olmadan pek iş yapma diyolar ama camlar kapilar mutfak dolapları falan silinecek. Insaallah bi sorun olmaz
Dolunayyy Alin6272 surekli ağır iş yapıp kendini yıpratma Allah korusun bel fitigindan falan da korkuyorum bazen cocugu taşıyamıyorum kucağımda hemen belim agriyo