1 gunluk gecikmem var. BAT a 5 gun kala kahverengi ve pembe akıntı oldu damla damla 3 4 gun sürdü bugun oğlen de test yaptım boyle çıktı. Gebelik istemiyorum testte negatif gibi ama sanki hayal bi çizgi var. Sabah uzun yola çıkmasaydım yarın doktora ![gidecektim:(