Bende relaktaz kullaniyordum. Her emzirme oncesi veriliyordu. İyi geliyor gercekten laktoz intolerans varsa,ikinci olarakta alt bezini serip altini acip karnina Yağ surup masaj yapiyordum. Karninin saat yonune dogru ozellikle masaj yapiyordum. Boylece kakasini da yapar rahatlardi. Gunde 3-4 kez bu sekilde kaka yaptirdigimi bilirim.gazi da cikardi. 2.5 aylik olduktan sonra da sona erdi. Biogai ve simplexte kulanirdim.bunlar uzun vadede ise yarayan seyler, duzenli kullanmaniz gerek
Ama laktoz intolerans sikintisi varsa relaktaz hemen ise yariyo