selin-1903 Bebegim 3 aylik ilk defa dışarı çıktım insanları gördüm uzun aradan sonra çok değişikti ağlayacaktım neredeyse insanlarla konuştum özgürlüğün tadına vardım virüsten dolayı çıkmıyordum bu duygu değişikliğini paylaşmak istedim
aylizinannesiii selin-1903 Bende bebegim 9 aylik olana kadar evdeydim 9 ay boyunca, bu ay annemlere tatile geldim uçakla yolculuk yaparken agladim hıçkıra hıçkıra pandemide evden cikmamak ne zormuş
selin-1903 aylizinannesiii Cidden yaşayan anlar rüzgarın yüzüme vuruşu o kadar hoşuma gitti ki derin derin nefes aldim
Mihrimahnin-annesi Seni okdr iyi anlıyorum ki canım. korona başladı geçen sene tam o ara hamile kaldım.sonra hamile süreci zaten zor geçti bide sokağa çıkma yasağı vardı, sonra doğum vs derken anca yeni yeni çıkıyoruz ❤️ ki daha istediğim gibi hala gezemedim