Merhaba deneyimli güzel anneler , bebeğim şuanda 2 Ay 26 günlük ve sürekli büyük abdestini yapmakta zorluk çekiyor. 3-4-5 günde ancak yapıyor diyebilirim.. Normalde zaten sancılı bir kızım var fakat büyük abdestini yapamadığı için daha da çok sancı çekiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Varsa nasıl çözüm yolları buldunuz, tavsiyeleriniz nelerdir..?