basaktpe12 Kızlar kayınvalidem psikiyatriye gidiyor doktor ilaç yazdı bitince gel dedi yarın gidicek ama ilacı 5tane daha var bitmeden gitse bişey olur mu
Yamanikomm basaktpe12 Ben yardimci olayim psikiyatri servisinde calisiyorum yesil yada kirmizi receteli ilac varmi
Yamanikomm basaktpe12 Bosey olmaz canim eczane verir sadece bes taneyse elinde kalan zaten recetenin sgkda alim suresi uc gun gecerli vermese bile iki gun sonra elinde iki ilac.kaldiginda alabilir alir yani merak.etmesin doktoeuna elinde bes tane oldugununsolesin
Omero21 Yamanikomm ben ignix (0.25 damla) kullanıyorum bir de selectra kullanıyorum . İgnix sabah akşam (gerektiğinde sadece)kullan dedi, selectra günde 1 dedi doktorum ama acaba halsizlik ve uyku yapar mı? Çünkü öyle hissettim yarım kullanmayı düşünüyorum
Yamanikomm Yamanikomm Ama.uykuyu yuzde 90 o yapiyordur doktorla gorusun yarim alsam.olurmu diyin bnce reddetmez
Yamanikomm Omero21 Bak sole soleyeyim.sindi hastaligin vs hani durumunu bilmiyorum ama benim doktorum o etken maddeyi ilk bir hafta yarim sonraki bir hafta tan ondan sonraki bir hafta bir bucuk seklinde yaziyordu dedigim gibi hekiminize sormadan birsey yapmayin